2011. március 14., hétfő

Befoglalások...

Mostanában nagyon rákaptam a befoglalásra. Akár swarikkal és csiszolt gyöngyökkel, akár peyote technikával mindegy csak legyen mit befoglalni :-). Swarovski rivolikat is szépen fel lehet öltöztetni, de mostanában szert tettünk néhány ásványi kőzetre, melyek színüket formájukat tekintve szintén megmozgatják az ember fantáziáját.
Egyelőre még csak egy unakit kő befoglalása készült el:



És következzen pár csilli-villi köves befoglalás is :-):



Nekem egyből a málnafagyi jutott róla eszembe...
Rózsaszín swarovski rivolit foglaltam körbe hasonló színű csiszolt gyöngyönkkel, swarovski kristályokkal és kapott egy csiszolt swari cseppet az aljára.



Egy baaazi nagy üveg rivolit foglaltam körbe csiszolt gyöngyökkel és swarikkal.
Színvilága érdekes, kékes-szürkés-irizáló. Az életben egyébként százszor szebben csillog, mint az én gyatra képeimen, bocs... :-).


Klassz ez a pink szín...
A navette színével harmonizáló swarikkal foglaltam körbe és megbolondítottam egy kis opálos viola színnel.
Feltűnően csillogó, elegáns darab lett. Már el is kelt a vásárban.



Fantasztikusan üde, csillogó medál és a mérete... Szóval egy feltűnő darab, mely a közelgő tavaszt idézi színeivel. Eri alkotása, saját minta. Zöld swarovski rivolit foglalt körbe szintén zöld csiszoltakkal, fűszerezésül kapott piros swarikat és japán gyöngyöket. Akár egy tavaszi virág....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése